Zwroty należy kierować bezpośrednio do siedziby firmy na adres podany na dole strony.
Firma nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłek przez pracowników POCZTY POLSKIEJ w formie listów poleconych i paczek, które nie mogły być dostarczone zdaniem POCZTY POLSKIEJ. Dotyczy to w szczególności przesyłek poleconych gabarytu, który poczta polska zamiast dostarczać do siedziby firmy awizuje z uwagi na zbyt duży gabaryt, który nie mieści się listonoszom do torby pocztowej. Sugerujemy nie korzystać z tej formy doręczenia przesyłek innych niż listowe. Najlepiej korzystać z formy przesyłek paczkowych do przesyłania produktów, może to być przesyłka poczty polskiej.
Reklamacje i zwroty należy kierować do Nas wraz z protokołem reklamacyjnym/ zgłoszeniem przesłanym w formie e-mail lub załączonym do produktu.
W protokole reklamacyjnym należy dołączyć informacje takie jak:
Dla naszej firmy nie jest istotny sam protokół reklamacyjny i jego formuła, ważny jest dobry kontakt pomiędzy serwisem, a klientem. Sam protokół może być wiadomością e-mail z zachowaniem w/w informacji.
Adres do wysyłki reklamacji.
ALL FOR PEOPLE Sp. z o.o.
SERWIS
UL.SIKORSKIEGO 60 P.104
67-200 GŁOGÓW
TEL 530501500
Z uwagi na charakter budynku, w którym mieści się nasza firma prosimy koniecznie wskazać wymieniony powyżej adres wraz z numerem pokoju i telefonu.
Firma ALL FOR PEOPLE Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe doręczenie przesyłki przez firmy kurierskie, z którymi nie współpracuje spowodowane podaniem nieprawidłowego adresu serwisu.
W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość zamówienia kuriera na koszt naszej firmy. W tym celu skontaktuj się z nami na sklep(at)allforpeople.pl - w miejsce (at) należy wstawić znak @
Darmowe odbiory reklamowanych produktów dotyczą marek BRASS TONE AUDIO, Shudder oraz WETU.