Strona główna » Reklamacje i zwroty - informacje dodatkowe

Reklamacje i zwroty - informacje dodatkowe

Zwroty należy kierować bezpośrednio do siedziby firmy na adres podany na dole strony.

Firma nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłek przez pracowników POCZTY POLSKIEJ w formie listów poleconych i paczek, które nie mogły być dostarczone zdaniem POCZTY POLSKIEJ. Dotyczy to w szczególności przesyłek poleconych gabarytu, który poczta polska zamiast dostarczać do siedziby firmy awizuje z uwagi na zbyt duży gabaryt, który nie mieści się listonoszom do torby pocztowej. Sugerujemy nie korzystać z tej formy doręczenia przesyłek innych niż listowe. Najlepiej korzystać z formy przesyłek paczkowych do przesyłania produktów, może to być przesyłka poczty polskiej.

Reklamacje i zwroty należy kierować do Nas wraz z protokołem reklamacyjnym/ zgłoszeniem przesłanym w formie e-mail lub załączonym do produktu.

 

W protokole reklamacyjnym należy dołączyć informacje takie jak:

 

  • Adres zwrotu produktu po naprawie lub wymianie na, który mamy wysłać przedmiot(y)
  • Dane adresowe, e-mail + numer telefonu, na który mamy przekazywać informacje lub kierować zapytania w przypadku niejasności w procesie reklamacyjnym.
  • Dokładny opis usterki, wady - informacje z opisem "nie działa" nie będą uwzględniane kiedy urządzenie się włącza, a posiada inną usterkę np. telefon włącza się, ale nie słychać rozmówcy
  • Firma ALL FOR PEOPLE SP. Z O.O. zastrzega sobie możliwość odpisania na reklamację poprzez e-mail, który należy podać w zgłoszeniu reklamacyjnym.  Za skuteczne doręczenie odpowiedzi na reklamację należy rozumieć wysłanie do klienta wiadomości e-mail. Nie bierzemy odpowiedzialności za nieotrzymanie przez klienta wiadomości e-mail np. w wyniku trafienia jej do spamu.
  • W przypadku kiedy reklamowany produkt posiada uszkodzenie mechaniczne lub uszkodzenie wywołane przez użytkownika zastrzegamy sobie możliwość nieodesłania przedmiotów małowartościowych, których nie można naprawić we własnym zakresie, a koszt wysyłki przewyższa wartość samego przedmiotu i jego wysyłka ponownie do klienta jest ekonomicznie nieuzasadniona. Sytuacja taka nie może mieć jednak miejsca kiedy reklamacja jest zasadna.

Dla naszej firmy nie jest istotny sam protokół reklamacyjny i jego formuła, ważny jest dobry kontakt pomiędzy serwisem, a klientem. Sam protokół może być wiadomością e-mail  z zachowaniem w/w informacji.

 

Adres do wysyłki reklamacji.

 

ALL FOR PEOPLE Sp. z o.o.

SERWIS

UL.SIKORSKIEGO 60 P.104

67-200 GŁOGÓW

TEL 530501500

Z uwagi na charakter budynku, w którym mieści się nasza firma prosimy koniecznie wskazać wymieniony powyżej adres wraz z numerem pokoju i telefonu.

Firma ALL FOR PEOPLE Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe doręczenie przesyłki przez firmy kurierskie, z którymi nie współpracuje spowodowane podaniem nieprawidłowego adresu serwisu.

 

W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość zamówienia kuriera na koszt naszej firmy. W tym celu skontaktuj się z nami na sklep(at)allforpeople.pl - w miejsce (at) należy wstawić znak @

Darmowe odbiory reklamowanych produktów dotyczą marek BRASS TONE AUDIO, Shudder oraz WETU.


Przejdź do strony głównej
Wszelkie prawa zastrzeżone - ALL FOR PEOPLE SP. Z O.O.
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ